حکومت پاکستان کورونا وائرس وبائی مرض سے موثر انداز میں نمٹنے کے لئے تمام احتیاطی اقدامات کر رہی ہے۔  وزیر اعظم عمران خان اپنی وزراء کی ٹیم کے ساتھ مستقل طور پر جاری صورتحال اور میڈیا کو انتظامات کے سلسلے میں متواتر بنیادوں پر میڈیا سے بریفنگ اور بات چیت کرتے رہے ہیں تاکہ غلط معلومات کے پھیلاؤ کو ناکام بنایا جاسکے۔

پاکستان میں کورونا ریلیف ٹائیگرز فورس کا حصہ کیسے بنیں؟

 جمعہ کے روز پریس گفتگو کے دوران ، وزیر اعظم عمران خان نے “کورونا ریلیف ٹائیگرز” کے نام سے نوجوانوں کی فورس شروع کرنے کا اعلان کیا جو پاکستان میں کورونا وائرس کے خلاف جنگ کی قیادت کرے گی۔
 
 وزیر اعظم نے میڈیا کو خصوصی بریفنگ کے دوران کہا ، “کورونا ریلیف ٹائیگرز کے لئے بھرتی باضابطہ طور پر 31 مارچ سے شروع ہوگی۔ ہم تمام رضاکاروں سے مطالبہ کر رہے ہیں۔ اندراج 31 مارچ سے 10 اپریل تک جاری رہے گا ، اور سیاسی وابستگی سے قطع نظر 18 سال سے زیادہ عمر کے نوجوان اس فورس میں شامل ہونے کے لئے درخواست دینے کے اہل ہوں گے
 

وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ ریاست ہائے متحدہ امریکہ اس وائرس کا نیا مرکز بننے کے ساتھ کورونا وائرس وبائی امراض کے حوالے سے دنیا بھر میں صورتحال ڈرامائی طور پر تبدیل ہو رہا ہے ، لہذا آج کوئی یہ نہیں کہہ سکتا کہ صورتحال دو ہفتوں کے نیچے ہی کیوں ہوگی۔ انہوں نے کہا ، “اسی وجہ سے ہمیں کیسوں کی تعداد میں اضافے کی صورت میں بدترین صورتحال (پاکستان میں) کے لئے تیار رہنا ہوگا۔
 
COVID-19
سے نمٹنے کے سلسلے میں انتظامات کو بہتر بنانے پر توجہ دینے کے ساتھ ، وزیر اعظم کے ذریعہ آج ایک خصوصی فورس تشکیل دینے کا اعلان کیا گیا ہے جس نے کہا ہے  آج اعلان کر رہا ہوں ، ہم ایک خاص یوتھ فورس تیار کر رہے ہیں۔  اس کے لئے تیاریاں زوروں پر ہیں۔  ہمارے پاس سٹیزن پورٹل کے ذریعہ ممبرشپ مہم ہوگی۔  انہوں نے سب کو یاد دلایا کہ “ہمارے پاس نوجوانوں کی دنیا کی سب سے بڑی آبادی ہے” جو قوم کی مضبوطی کا ایک بہت بڑا ذریعہ ہے۔

کورونا ریلیف ٹائیگرس فورس کس طرح کام کرے گی؟

 وزیر اعظم عمران خان نے کورونا ریلیف ٹائیگر فورس کے بارے میں بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ:
 “کورونا ریلیف ٹائیگرز کو پورے پاکستان میں بھیجا جائے گا۔  جہاں معاملات میں اضافہ ہوتا ہے وہاں ہم نقشہ تیار کریں گے اور ان شیروں کو ضروری سامان کی فراہمی کے لئے ان علاقوں میں بھیجا جائے گا۔
 
 وزیر اعظم نے مزید کہا کہ “کورونا ریلیف ٹائیگرس فورس” کے لئے اندراج 31 مارچ ، 2020 سے شروع ہوگا۔ یہ اندراج وزیر اعظم آفس پورٹل کے ذریعے آن لائن کیا جائے گا۔ عمران خان نے مزید کہا کہ آئندہ ہفتے میں ، ایک ’’ کورونا ریلیف فنڈ ‘‘ کا بھی اعلان کیا جائے گا ، جو فلاحی عطیات کا خیرمقدم کرے گا تاکہ پسماندہ افراد کی دیکھ بھال ہوسکے۔
 
 ہمارے روزانہ کی اجرت پر ڈیٹا اکٹھا کیا جارہا ہے۔  ہم احساس پروگرام سے فنڈز بھی فراہم کریں گے اور پھر یہ فنڈ لوگوں کو ان کے اہل خانہ کے لئے ضروری سامان خریدنے میں مدد دینے کا ایک اضافی ذریعہ ہوگا۔
 
 وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ انفارمیشن ٹکنالوجی کے استعمال اور احسان کے اقدام سے ، ہر ایک جو بھی چندہ دینا چاہتا ہے اس کی رجسٹریشن کی جائے گی اور یہ دیکھنے میں کامیاب ہوجائے گی کہ کن علاقوں کو سب سے زیادہ مدد کی ضرورت ہے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.